Vanaf nu kunnen jullie zich inschrijven voor het kamp! Het kamp gaat door van 3/08 – 10/08 in Mol. Ben jij lid van de -12 of +12 en heb je zin om een week vol fun te beleven? Schrijf je dan zeker in! Haast je, want de plaatsen zijn beperkt! → Meer info? Check de mail.